Koszyk Twój koszyk jest pusty ...

Kategorie

Hity sklepowe

1
HERBATA Z CZYSTKA - CISTUS INCANUS LR

HERBATA Z CZYSTKA - CISTUS INCANUS LR69,00 zł brutto56,10 zł netto

LROXAN2 LR

LROXAN2 LR89,90 zł brutto73,09 zł netto

REISHI PLUS KAPSUŁKI LR

REISHI PLUS KAPSUŁKI LR139,00 zł brutto113,01 zł netto

Figuactiv Napój proteinowy

Figuactiv Napój proteinowy159,00 zł brutto129,27 zł netto

Aloe Vera Health Box Peach

Aloe Vera Health Box Peach219,00 zł brutto178,05 zł netto

Aloe Vera Box

Aloe Vera Box155,00 zł brutto126,02 zł netto

Kontakt

  • Glinka Agency
    NIP: 951-104-39-14
  • E-mail:bok@LR24.com.pl
  • Telefontel 602 395 051
  • Gadu Gadu2927414
  • Godziny działania sklepucodziennie 10.00 - 17.00, w soboty 11.00 - 14.00

Waluta

Zmiana języka

PolskiAngielski

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Systemy płatności

  • Dotpay
  • CashBill
  • Payeezy
» Regulamin

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO NIEZALEŻNEGO PARTNERA BIZNESOWEGO FIRMY LR
 
§1 Postanowienia ogólne
1. Użytkownikami serwisu WWW.LR24.com.pl   mogą być osoby indywidualne, prawne oraz nie posiadające osobowości prawnej, które zobowiązały się do przestrzegania Regulaminu. Klienci LR24.com.pl, mogą uzyskać dostęp do niniejszego  regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem strony odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu WWW.LR24.com.pl,  oraz pobrać do i sporządzić jego wydruk. Klienci którzy zarejestrują się mają wgląd we wszystkie swoje wcześniejsze zamówienia, dane  adresowe, kontaktowe,  faktury, i całą historię współpracy z LR24.com.pl.  Mają również wolny wybór decyzji czy chcą otrzymywać newsletera sklepu, czy nie.   
2.Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
3. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
4. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
5. Uwagi dotyczące Regulaminu Użytkownicy mogą zgłaszać pocztą elektroniczną na adres bok@LR24.com.pl
  
§2 Zamówienia i Korzystanie z serwisu
 
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
b) pocztą email na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu, aby dokonać zamówienia  nie trzeba się rejestrować w sklepie.
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia za pomocą poczty email lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep. Zamówienia  nie  potwierdzone przez Klienta będą odrzucane  przez sklep, automatycznie.  Jeśli nie otrzymacie państwo na swojego maila z linkiem potwierdzającym waszą weryfikację prosimy o sprawdzenie  spamu,  lub  o kontakt telefoniczny bądź smsowy,  podany na stronie sklepu.  W przypadku  braku danego towaru sklep poinformuje o tym Klienta droga milowa lub telefoniczną. 
5. Wszystkie oferowane towary dostępne są wyłącznie w sprzedaży wysyłkowej.
6. Podane ceny towarów są cenami brutto (zawierają podatek VAT), na żądanie wystawiamy faktury VAT.
7 .Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen i ich aktualizacji. Po dokonaniu płatności kartami płatniczymi lub przelewem ceny nie mogą być zmienione dla danego  zamówienia.  
8. Klienci którzy zarejestrują się mają wgląd  we wszystkie  swoje wcześniejsze  zamówienia, dane kontaktowe, faktury i  całą historię współpracy ze WWW.LR24.com.pl
9. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych  sklepu LR24.com.pl  podawane są w polskich złotych  ( PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta. 
10. Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach sklep LR24.com.pl stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, a nie w rozumieniu art. 66 par. 1 ustawy z dn. 23 kwietnia 1960 r.
11.  Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez Klienta i jego akceptacji przez Sprzedającego.
 
12. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie 16.00, w soboty, w niedzielę, oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Zamówienia składane telefonicznie przyjmowane są w godzinach 10.00 - 16.00
13. Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się w dniu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. W przypadku przesyłki dostarczanej za pobraniem rozpoczyna się w dniu przyjęcia zamówienia.

§3 Płatności
 
1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
a) pobranie – zapłata następuje gotówką przy odbiorze towaru. Kurier do wartości 200 zł wysyłki  Poczta Polska do wartości 200zł.
b) przelew – zapłata następuje przelewem na rachunek bankowy Sklepu o numerze 08 1050 1038 1000 0090 6985 1443 banku ING na firmę Glinka Agency. W przypadku wykonania płatności bezpośredniej w tytule proszę wpisać swoje imię nazwisko i adres wysyłki nr zamówienia.  Możliwości doręczenia, Kurier, Poczta Polska, Bez numeru zamówienia – Sklep nie  jest wstanie poprawnie zrealizować zamówienie, po nie udanej próbie kontaktu z klientem Sklep zwróci  wpłatę  na konto.
 c) karta płatnicza – Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic, - Dotpay
d) ePrzelew - Płacę z Inteligo, eurobank płatności online, Płać z ING, mTransfer, MultiTransfer, Płać z Nordea, Przelewy24, Przelew z BPH, Crédit Agricole przelew online, Płacę z iPKO, Pekao24Przelew, Płacę z City Handlowy, PayWay Toyota Bank, MeritumBank Przelew, Płać z BOŚ, Płacę z Alior Bankiem, Millennium, Deutsche Bank Polska S.A., Bank Pocztowy, BS Wschowa, Invest Bank S.A., Kredyt Bank S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A.
Płatności dokonywane ePrzelewem obsługiwane są przez Dotpay S.A., ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków, Polska
2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy, wyświetlają się one dynamicznie w koszyku klienta, w zależności od wybranych opcji dostawy, sposobu płatności.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
4. W przypadku rezygnacji z zamówienia klient otrzyma zwrot poniesionych kosztów.
  
§4 Wysyłka towaru, koszt i czas realizacji
 
1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
2. Ceny opakowania i wysyłki - wysyłki  krajowe 

Poczta Polska        wartość zamówienia   koszt wysyłki 

przedpłata              do 200zł                        20zł
                                  do 600zł                        15zł  
                                  od 1000zł                        0zł 


Kurier 

Przedpłata / Dotpay  do 200zł                      17 zł 
                                  do 600zł                      15 zł 
                                  od 1000zł                      0zł
Pobranie                    0-200zł                        25zł 

3. Wysyłki zagraniczne są wyceniane indywidualnie po wcześniejszym podaniu adresu dostawy  na  maila
Nie odebranie Przesyłki od kuriera, poczty, powoduje naliczenie wszelkich kosztów sklepu.
4. W przypadku wysyłki towarów za granicę polski należy przed dokonaniem zakupu skontaktować się ze sklepem ws wyceny kosztów wysyłki, a następnie po akceptacji kosztów dokonać transakcji w sklepie..Proszę podawać adres docelowy wysyłki zamówienia. 
5. Przesyłki nie opłacone i nie potwierdzone podczas  rejestracji przez Klienta nie będą wysyłane. Aby prawidłowo  potwierdzić zamówioną przesyłkę należy kliknąć na link jaki nadejdzie podczas składania  pierwszej rejestracji lub pierwszych zakupów na maila. Do weryfikacji potrzebny jest również prawidłowy numer telefonu.  Najchętniej komórkowego -  bo  on jest podawany np. kurierowi  aby mógł skontaktować się z odbiorcą i powiadomić o  terminie swojego  przyjazdu.  
6. Przesyłki płatne przy odbiorze są obciążone dodatkowymi kosztami w stosunku do wysyłki typu przedpłaty.

7. Towar kurierem dochodzi  ok. 2 -3  dni roboczych, w zależności od adresu odbioru. Pocztą trwa to od 3- 7 dni roboczych.  Czas ten należy doliczyć do terminu realizacji jaki jest przy towarze.
8.  Przesyłka jest ubezpieczona do 370 zł gdy jest wysyłana kurierem. W przypadku większej kwoty towarów lub wagi większej niż 10 kg koszty mogą wzrosnąć wq tabeli  kosztów kuriera :
Ubezpieczenie 0,3  % wartości 
§ 5. Kody Rabatowe, i karty stałego klienta, punkty lojalnościowe  

1.  Każdy klient który jednorazowo zakupi produkty firmy LR za 1000zł netto otrzymuje na 2 lata kartę stałego klienta upoważniającą do zniżki 8 % na wszystkie  produkty LR
2.  Za  każde zakupy w naszym sklepie klient otrzymuje punkty rabatowe, które może wykorzystać przy następnych zakupach zmniejszając koszt następnych zakupów, wymieniając swoje punkty na  złotówki. Warunkiem do tego jest zarejestrowanie się w naszym sklepie przez klienta 
 
§ 6. Reklamacje Zwroty i Gwarancje
 
1.Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie nr zamówienia jego data, PDF z realizacją płatności, krótkim opisem powodu reklamacji Ew zdjęcia. Jeśli przesyłka lub towar został uszkodzony w czasie  transportu – prosimy o spisanie protokółu reklamacyjnego ( szczegóły pkt  7 ) z kurierem lub na poczcie. Informację taką należy wysłać na serwis (at) LR24.com.pl  - Klient nie musi podawać powodu  zwrotu
2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności, wcześniej informując drogą elektroniczną na maila serwis (at) LR24.com.pl .
3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 5 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii. O takiej sytuacji  klient  zostanie  poinformowany drogą mailową.
4. Koszty wysyłki towaru reklamowanego kurierem ponosi klient. W przypadku zasadnej reklamacji koszty wysyłki ponosi sklep. Gdy wysyłają państwo towar  kurierem  proszę kurierowi koniecznie wpisać nr telefonu 602395051 do listu przewozowego lub na przesyłce, aby mógł się z  nami skontaktować przed przyjazdem.
5. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie Informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
6. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar zwracany jest na koszt klienta. Zakres praw konsumenta reguluje ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz U Nr 141, poz. 1176 z 2002 r.). 

§7. JAKOŚĆ I GWARANCJE

1Towary sprzedawane przez naszą firmę są najwyższej jakości.
2. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje na opakowaniu Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta, oraz na życzenie mogą zostać wysłane przed zakupem pocztą elektroniczną.
3. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. 


§ 8 Szkody powstałe podczas transportu

1. W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, w celu ustalenia czy szkoda powstała podczas transportu czy została spowodowana przez Klienta, powinien on sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem uprawdopodabniającym, iż szkoda powstała podczas przewozu. Bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania, oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział Klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda, oraz  pozwoli na uruchomienie ubezpieczenia przesyłki.
2.  W protokole szkody transportowej daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu powinny być takie same. W uwagach Klient powinien zaznaczyć, opisać w jaki sposób towar był opakowany. W przypadku, gdy protokół szkody będzie spisany niepoprawnie, daty będą rozbieżne, protokół będzie niekompletny, Klient pominie w nim ważne informacje dotyczące stanu opakowania zewnętrznego itp. może zachodzić prawdopodobieństwo iż szkoda powstała u Klienta, a nie podczas transportu. W takiej sytuacji Sprzedający będzie rozpatrywał reklamację indywidualnie i może uwolnić się od odpowiedzialności za szkodę spowodowaną przez Klienta. Prawidłowo sporządzony protokół szkody, znacznie usprawni złożenie reklamacji w firmie kurierskiej, a tym samym przyspieszy wysyłkę nowego towaru do Klienta lub zwrot należności.
3. Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku bardzo ważne jest, aby niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sklep telefonicznie Ew mailowo  serwis (at) LR24.com.pl. Niesporządzenie protokołu szkody transportowej w ogóle lub niepoprawne sporządzenie, jak np. rozbieżne daty, brak informacji co do stanu przesyłki, może opóźnić rozpatrzenie oraz może spowodować, iż Klient przejmie ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabędzie produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał.
4. W przypadku odbioru towaru z niewidocznymi z zewnątrz uszkodzeniami, Klient powinien zgłosić je niezwłocznie przewoźnikowi w trybie ust. 6.1., zdanie drugie i jednocześnie zwrócić się bezpośrednio do Sprzedającego na adres mailowy serwis (at) LR24.com.pl

§  9 Uprawnienie do odstąpienia od umowy
 
1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres, podany w niniejszym Regulaminie. Prosimy o zgłoszenie tego faktu mailem serwis (at) LR24.com.pl.
2  Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku;
·         rozpoczęcia – za zgodą konsumenta – świadczenia usług przez LR24.com.pl, przed upływem terminu 14 dni od zawarcia  umowy;
·         nagrań muzycznych i audiowizualnych, oraz programów komputerowych zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania, nośników cyfrowych zakupionych przez serwis WWW.LR24.cpm.pl;
·         umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
·         towarów (usług) o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
·         świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
·         dostarczania prasy
 
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
5. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
6. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 
§ 10 Ochrona prywatności
 
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego - newsletera.
3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
4. Sklep nie będzie udostępniał danych Klienta podmiotom trzecim oprócz firm związanych z płatnościami i transportem przesyłki
5. Sklep będzie podawać telefon użytkownika na liście przewozowym dla kuriera celem sprawniejszego dostarczenia zamówionego towaru o ile w uwagach klient zaznaczy ze sobie tego nie życzy.
6. Sklep należycie chroni dane Klienta, najnowszym oprogramowaniem i rzetelnością w  zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami) 
7.Sklep będzie przechowywał dane Klienta jakie poda podczas rejestracji, do poprawnego  wykonania umowy, rozliczenia płatności, ewentualnych reklamacji i dalszej obsługi Klienta. 

więcej na temat  polityki prywatności w zakładce tutaj
§  11
Własność intelektualna
 
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
 
§ 12
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
 
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.
 
§ 13 Właściciel i dane sklepu
 
Właścicielem sklepu jest firma zarejestrowana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonym  przez Urząd Dzielnicowy Warszawa Ursynów pod numerem 162986
Glinka Agency
 
Adres  do korespondencji
Glinka Agency
Ul. Rosoła 13/1
W-wa 02-796
 NIP 951 104 39 14
REGON 011338124
Konto bankowe
ING  08 1050 1038 1000 0090 6985 1443  dla Płatności PLN
ING  90 1050 1025 1000 0090 9480 4896 dla  Płatności EUR
 ING Bank Śląski S.A. SWIFT: INGBPLPW
 
Telefon 602395051


 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl